توضیحات

معرفی کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم

کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم اثری نوشته محمدرضا عابدی شاهرودی است که با صدای سید محمد حسینی می‌شنوید. این کتاب داستان‌های تخیلی و ترسناکی از زندگی جن‌ها و موجودات ماورایی دیگر دارد.

درباره کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم

کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم داستانی تخیلی با رخدادهایی ماورایی از زندگی اجنه و موجودات ماورایی است. محمدرضا عابدی شاهرودی در ابتدای داستان ذکر می‌کند که اتفاقاتی که در این داستان‌ها رخ می‌دهند، هیچ کدام واقعی نیستند؛ اگر مخاطبان به دنبال منبعی با مطالب مستند می‌گردند نمی‌توانند آن را اینجا پیدا کنند. اما ارجاعات گاه به گاه او به منابع حقیقی باعث می‌شود این فکر به ذهن مخاطب بیاید که آیا در حال خواندن داستان افسانه‌ای و تخیلی است یا داستانی واقعی؟

با این حال او موفق شده است تا ترس واقعی را به جان مخاطب بریزد. ترسی میخکوب کننده که او را وامی‌دارد تا پایان داستان ادامه دهد.

این داستان بیست و شش فصل دارد و از آفرینش اولین جن صحبت می‌کند. داستانی که با خلقت این موجود ماورایی آغاز می‌شود و با داستان زندگی او، ازدواج کردنش و … ادامه پیدا می‌‌کند. هر فصل از کتاب به یکی از موضوعات پیرامون زندگی اجنه می‌پردازد.

پیشگفتار، خلقت جن، اسرارگانان، سحر و جادو، نفس حمیسه، امتحان بزرگ اجنه نر، دوره خونی چهارم زمین، گناه نخستین، ظهور شیطان، هفت شیطان، هفت جهنم، خاندان‌های بزرگ اجنه، تسخیر اجنه، ماجرای هراس‌انگیز اجنه مشرک، هاله تاریکی، رقصیدن به دور اجنه، زافان‌ها در نَجافا، انجمن هفتاد و هفت، از خاکستر به نور، ارباب اجنه، عناصر دنیای اجنه، قلب اجنه، طلسمات اجنه، سایه‌های غم‌زده، نمایه و تاریخچه فصل‌های این کتاب است. نویسنده همچنین در حین روایت این داستان از موجوداتی سخن می‌گوید که قبل از پیدایش انسان در روزی زمین زندگی می‌کرده‌اند.

اگر از دوست‌داران داستان‌های ژانر وحشت هستید، شنیدن کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم یک تجربه لذت بخش برای شما رقم می‌زند.

دیگر آثار این هنرمند

برچسب ها

نظرات

  1. آناهید شیرزاد میگه

    نحوه خوانش و افکت‌های صوتی خیلی خوب فضا رو بازسازی می‌کرد و تجربه گوش‌دادن رو جالب‌تر می‌ساخت. بیشتر از ترسناک بودن، حالت تاریخ ماورایی یا فانتزی داشت. اطلاعات جالبی از زمان پیدایش جنیان میگفت.‌ در کل تجربه جالبی بود. از شنیدنش تا اینجای کار یعنی فصل ۱۰، لذت بردم.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
آتش جن خاک آدم