داستان حافظ قرآن شدن کربلایی کاظم صوتی شد

توضیحات

آوایم در جدید ترین همکاری خود، نسخه صوتی ۱۴ عنوان از کتاب های انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را تولید خواهد کرد.

حدود یک صدسال پـیش در روستایی بـه نام ساروق که آن روزها از دهات های بزرگ حومه اراک محسوب می شد، واقعه ای در اعماق خاموشی روی داد که طی آن جوان پاک نهاد 27 ساله ای به نام محمدکاظم کریمی که هنوز به مکتب نرفته بود و به قول خودش ملا ندیده بود، به یکباره حافظ کل قرآن شد. واقعه ای که محمدکاظم بعدها سعی در مخفی نگه داشتن آن داشت اما به ضرورتی که پیش آمد آن راز از پرده بیرون افتاد و برای سالها بزرگترین علمای دینی ایران ازجمله آیت الله سیداحمد زنجانی، آیت الله سیدعبدالله شیرازی، آیت الله مرعشی نجفی و آیت الله مکارم شیرازی و علمای عراق، کویت و مصر پیرامون آن به بررسی و مطالعه پرداختند و اغلب قریب به اتفاق ایشان براین معجزه قرآنی مهر تأیید نهادند.

در ادامه تولید کتاب صوتی های انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره ششمین کتاب صوتی تولید شده در آوایم، داستان حافظ قرآن شدن کربلایی کاظم است.


در ادامه بخش هایی از کتاب صوتی داستان حافظ قرآن شدن کربلایی کاظم را میشنوید:

خوانش کتاب صوتی داستان حافظ قرآن شدن کربلایی کاظم با علیرضا توحیدی مهر، صدابرداری و نظارت با محمد حقیقی، راف کات و میکس با بهنام زنگنه و مسترینگ این کتاب صوتی نیز برعهده علیرضا توحیدی مهر بوده است.

 

انتشار این کتاب صوتی برعهده انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی است و تاکنون منتشر نگردیده است. به محض انتشار این کتاب صوتی لینک دریافت آن برای مخاطبان در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *