تولید کتاب صوتی خودشناسی برای خودسازی در آوایم

توضیحات

آوایم در جدید ترین همکاری خود، نسخه صوتی ۱۴ عنوان از کتاب های انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را تولید خواهد کرد.

هفتمین کتاب صوتی تولید شده به سفارش انتشارات مؤسسه امام خمینی (ره) در آوایم، کتاب صوتی خودشناسی برای خودسازی نوشته علامه محمدتقی مصباح یزدی (قدس سره) است.

 

قرآن برای خداشناسی حساب جداگانه ای باز کرده است؛ به این معنا که سراسر عالم خلقت را آیه و درس خداشناسی قرار داده است؛ همچنان که برای نفس انسان هم حساب جداگانه ای باز کرده؛ یعنی برای انسان آموزندگی هایی بالاتر و بیشتر از دیگر موجودات – مثلا درختان – در نظر گرفته است.
خودشناسی غایت و نهایت شناختهاست که به شناخت خداوند حکیم منتهی می شود. در کلام معصومان (ع)، آمده است که خودشناسی نافعترین معارف است و نیز آمده است: هر کس خود را بشناسد خدای متعال را خواهد شناخت.
از این رو، خودشناسی برترین حکمتها و سودمندترین شناخت هاست. کتاب خودشناسی برای خودسازی با نگاهی قرآنی و فلسفی به مقوله خودشناسی می پردازد و جزو نخستین کتاب هایی از استاد مصباح یزدی است که در اوائل دهه شصت منتشر شد. کمال، شناخت کمال، آرای فلاسفه درباره کمال، قرب به خدا، حقیقت عبادت و موضوعات دیگر، مطالب کتاب خودشناسی برای خودسازی را تشکیل میدهد.


در ادامه بخش هایی از کتاب صوتی خودشناسی برای خودسازی را میشنوید:

خوانش کتاب صوتی خودشناسی برای خودسازی با علیرضا توحیدی مهر، صدابرداری و نظارت با محمد حقیقی، راف کات و میکس با بهنام زنگنه و مسترینگ این کتاب صوتی نیز برعهده علیرضا توحیدی مهر بوده است.

 

انتشار این کتاب صوتی برعهده انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی است و تاکنون منتشر نگردیده است. به محض انتشار این کتاب صوتی لینک دریافت آن برای مخاطبان در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *