توضیحات

مقتل آب؛ جرعه سوم

مقتل آب روایت جان‌کاهی ست که جرعه جرعه به کام تشنه مان چکیده می‌شود تا سرمستانه به حیات باز گردیم. در مقتل آب با یکی از قدرتمند ترین عناصر هستی یعنی آب همراه می‌شویم تا این بار تاریخ را از زبان او بشنویم.

در جرعه سوم مقتل آب داستان طوفان و سیلی که عذاب الهی بود را می شنوید. عذابی که تنها راه نجات از آن سوار شدن بر کشتی نوح بود. داستانی که در آن نوح با توسل به پنج نام و استمداد جستن از آنها خود و پیروانش را نجات می دهد.

نقش آفرینان این جرعه سیده لیلا موسوی در نقش آب،سید محمد حسینی در نقش ابلیس و سید صدرا میرئی در نقشه کنعان هستند.

در بخشی از این جرعه می شنوید:

آب: ای نبی خدا چه با اشتیاق از هر جاندار جفتی را بر عرشه مخلوق عظیمت سوار کردی. نمی دانم چه بود که بر زبان آورد دلشوره عجیبی برتمامی جانم افتاده بلندتر بگو ای نبی خدا باز همان پنج نام را روبه سوسوی کشتی خود بر زبان جاری می‌کند.

دیگر آثار این هنرمند

برچسب ها

نظرات

  1. زَردُخت میگه

    زیباترین و حرفه‌ای‌ترین کتاب صوتی که تا به امروز گوش کردم این اثره♡ به هرکس میشناسم یا هرکس کامنت منو میخونه توصیه‌اش میکنم. حین شنیدنش بارها همراه آب اشک ریختم. هرجا با ذوق حرف میزد طوری که انگار من داشتم کنارش اون صحنه‌ی زیبا رو میدیدم ذوق میکردم. تیم سازنده حتی در انتخابِ آهنگ‌های پایانی هم سلیقه به خرج داده که واقعا دست‌مریزاد♡ برای روز مادر این اثر فوق‌العاده رو به مادرم هدیه دادم و از همیجا به تمام کسایی که در ساخت همچین شاهکاری دست داشتن سلام و درود میفرستم♡ ان‌شاءالله که در صحرای محشر امام حسین(ع) تک تک‌تون رو در آغوش بگیره و شفاعت کنه♡

  2. مرضیه میگه

    خیلی فوقالعاده س🥺

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
مقتل آب | جرعه سوم