نکته آئینگی که در آثار شهید آوینی وجود دارد در میان آثارمان کم است

توضیحات

نکته آئینگی که در آثار شهید آوینی وجود دارد در میان آثارمان کم است

امین بابازاده با بیان اینکه در کتاب «خط مقدم» قلم شأن آئینگی پیدا کرده است، گفت: نکته آئینگی که در آثار شهید آوینی وجود دارد در میان آثارمان کم است به‌ویژه در آثار شهدایی که باید پررنگ‌تر شود. خوب است که نویسنده اثر خودش را بخواند. چرا که اتمسفر داستان را خود بهتر می‌داند و به نظر من می‌توانیم به این سمت پیش برویم که به نویسندگان آموزش بدهیم که اثر خودشان را بخوانند. چرا که باعث رشد خود نویسنده است و باعث جذابیت بیشتر کتاب صوتی می‌شود.

نکته آئینگی که در آثار شهید آوینی وجود دارد در میان آثارمان کم است به‌ویژه در آثار شهدایی که باید پررنگ‌تر شود. خوب است که نویسنده اثر خودش را بخواند. چرا که اتمسفر داستان را خود بهتر می‌داند
وی در ادامه گفت: آیا ما در کتاب صوتی قضاوتی داریم یا خیر؟ مثلاً موسیقی که بر روی کتاب صوتی خط مقدم است برای قشری از مردم جذاب است. آیا می‌توانیم کاری عامه پسندتر را انجام بدهیم، باید به این موضوعات توجه کرد.کتاب صوتی هیچ نسبتی با کتاب‌خواندن ندارد. کتاب خواندن اندیشه را درگیر می‌کند و کتاب‌صوتی احساس را درگیر می‌کند و خوب است که به سمت تولید آثار صوتی کتاب‌های اندیشه‌ای برویم.

برچسب ها

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *