کتاب صوتی جوان به سفارش انتشارات مؤسسه امام خمینی ره در یم تولید شد.

توضیحات

آوایم در جدید ترین همکاری خود، نسخه صوتی ۱۴ عنوان از کتاب های انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را تولید خواهد کرد.

نخستین کتاب صوتی تولید شده به سفارش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره در آوایم کتاب “جوان | 230 نکته و رهنمود ویژه اولیاء، مربیان و مسئولان فرهنگی” است. این کتاب برگرفته از آثار علامه محمد تقی مصباح یزدی ره است که جمع آوری مطالب این کتاب برعهده علی حسن زاده بوده است.

 

خلوص مربیان و منجیان نسل جوان در هدایت، حمایت و رهبری جوانان و برنامه ریزی برای این امر مهم کافی نیست، بلکه دانش و بینش صحیح و اصولی و مهارت، ضرورتی انکارناپذیر است.

برخی از افراط ها و تفریط ها در امور مربوط به جوانان از فقدان همین امور حیاتی و کاربردی برمی خیزد.

این کتاب کوششی در جهت دانش افزایی و خلق مهارت های لازم در این زمینه، و چراغ راهی است برای همه دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت نسل جوان.


در ادامه بخش هایی از کتاب صوتی جوان را میشنوید:

 

خوانش کتاب صوتی جوان با علیرضا توحیدی مهر، صدابرداری و نظارت با محمد حقیقی، راف کات و میکس با بهنام زنگنه و مسترینگ این کتاب صوتی نیز برعهده علیرضا توحیدی مهر بوده است.

 

انتشار این کتاب صوتی برعهده انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی است و تا کنون منتشر نگردیده است. به محض انتشار این کتاب صوتی لینک دریافت آن برای مخاطبان در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *