کتاب صوتی نخستین گزارش مستند از واقعه عاشورا در آوایم تولید شد

توضیحات

آوایم در جدید ترین همکاری خود، نسخه صوتی ۱۴ عنوان از کتاب های انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را تولید خواهد کرد.

 

هشتمین کتاب صوتی تولید شده به سفارش انتشارات مؤسسه امام خمینی (ره) در آوایم، کتاب نخستین گزارش مستند از واقعه عاشورا به تحقیق استاد محمد هادی یوسفی غروی و ترجمه و تدوین جواد سلیمانی است.

 

کتاب حاضر ترجمه مقتل ابومخنف(متوفای 157ه)، اولین گزارش مستند از نهضت عاشورا است که با قلم یکی از راویان حدیث امام صادق(علیه السلام)، در اوایل قرن دوم هجری به رشته تحریر در آمده است.
از امتیازات این سند تاریخی این است که نویسنده گرایش شیعی داشته و حوادث را با یک یا دو واسطه از زبـان کسانی که بعضاً شاهـد حوادث غمبـار روز عاشورا بوده اند، نقل کرده و فردی مورد اعتماد علمای رجال شیعه بوده، به طوری که علامه شوشتری مقتل او را صحیح ترین مقتل شمرده است.


در ادامه بخش هایی از این کتاب صوتی را میشنوید:

 

خوانش کتاب صوتی نخستین گزارش مستند از واقعه عاشورا با علیرضا توحیدی مهر، صدابرداری و نظارت با محمد حقیقی، راف کات و میکس با بهنام زنگنه و مسترینگ این کتاب صوتی نیز برعهده علیرضا توحیدی مهر بوده است.

 

انتشار این کتاب صوتی برعهده انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی است و تاکنون منتشر نگردیده است. به محض انتشار این کتاب صوتی لینک دریافت آن برای مخاطبان در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *