کتاب صوتی همسران سازگار تولید شد

توضیحات

آوایم در جدید ترین همکاری خود، نسخه صوتی 14 عنوان از کتاب های انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را تولید خواهد کرد.

دهمین کتاب صوتی تولید شده به سفارش انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره، کتاب همسران سازگار نوشته علی حسین زاده است.

در توضیحات این کتاب آمده است:

خانواده گرچه ممکن است همواره در معرض تندبادهای ویرانگر قرار گـیرد و به نـابودی تهدید شود، اما مروری بـر آیات و روایات نشـان می دهد ریـشه انـواع تـهدیدها به آستانه زنـدگی مشترک مربوط است و برای مقابله با آن پیشگیری بر درمان مقدم است. چنـان که انتخاب همسـر مبـتنی بـر عوامل اخلاقی، رفـتاری و جسمانی سازگاری بـه خوبی شکل گیرد و با گزینشی عاقلانـه و متعهدانه همراه باشد لطافت و زیبایی در کالبد زندگی دمیده می شود و بسترهای آرامش گسترش می یابد و از آفات زندگی بستر سوزی می شود. کسانی که می خواهند زندگی موفقی داشته باشند، باید عوامل سازگاری را به خوبی بشناسند و بدان پایبند باشند. در این میان، بیشترین سهم در سازگاری و نشاط همسران از آن عوامل اخلاقی است. بی شک نمی توان تاثیر شگرف اخلاق را در زندگی انکار کرد یا آن را نادیده گرفت. به امید روزی که حقوق زن و مرد جای خود را به اخلاق واگذار نماید و مبنای زندگی تغییر یابد.

در ادامه بخش هایی از این کتاب صوتی را می‌شنوید:


خوانش کتاب صوتی همسران سازگار با سیده لیلا موسوی، صدابرداری با محمد حقیقی، نظارت با اعظم کیانی نیا، راف کات و میکس با بهنام زنگنه و مسترینگ این کتاب صوتی نیز برعهده علیرضا توحیدی مهر بوده است.

 

انتشار این کتاب صوتی برعهده انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی است و تاکنون منتشر نگردیده است. به محض انتشار این کتاب صوتی لینک دریافت آن برای مخاطبان در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

برچسب ها

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *